https://ui.awin.com/export-promotions/942789/190c1cd677b7acf4af06e790d67aaa35 https://ui.awin.com/export-promotions/942789/190c1cd677b7acf4af06e790d67aaa35?downloadType=csv&promotionType=&categoryIds=®ionIds=&advertiserIds=&membershipStatus=joined&promotionStatus=

Mijn zoektocht gaat door: naar fit en gelukkig zijn

Ik ben sinds enige tijd weer begonnen met fitness trainingen. Voor de corona ging ik vol goede moed 2 tot 3 keer per week naar de fitness. Tijdens de corona is dit helemaal gestopt voor mij. Ondanks dat ik andere sporten doe en iedere dag wel 11 000 stappen zet met onze hond Oreo mis ik de stevigheid van mijn spieren. Tijdens de fitness kon ik hiervan het verschil wel merken.

Maar om weer naar die sportschool te gaan. Helaas kan ik de energie niet meer opbrengen om iedere maand meer dan 70 euro hiervoor te betalen (in een jaar € 840)

Om in de auto te springen om vervolgens ongeveer een uur bezig te zijn.

Ik wil nergens meer aan vast zitten. Ook niet moeten plannen van te voren wanneer ik ga. Gewoon als ik eraan denk wil ik kunnen beginnen met oefeningen. Ook mijn eten was weer wel wat makkelijk geworden. Ik mis de motivatie om dan weer te beginnen. Even iemand die mij activeert.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken om iets thuis te gaan doen. En wanneer ik kan. Hierdoor stuitte ik op De Fitcooking Transformatie Succes Formule die je helpt naar een strakker lijf met meer zelfvertrouwen en een betere gezondheid, meer spiermassa, maximale energie en een optimale balans in eten, leven en genieten.

Dat klinkt toch helemaal top?

Wat mij erg aanspreekt is dat ik een training technieken en een schema heb gekregen. Voor mij is het erg belangrijk en niet zozeer dat ik niet weet wat ik kan doen, maar voor mij is het belangrijk om deze houvast te hebben. Dat ik ook niet ver van te voren wat moet gaan verzinnen en alles op papier gaan zetten, want tijdens een training dan weet ik het meestal niet meer wat voor oefeningen ik moet doen. Ik moet dit zien of ergens hebben staan, anders ben ik het snel beu. En ik heb er ook de tijd niet voor.

Het fijne van De Fitcooking is dat je 365 dagen geholpen gaat worden. Er worden recepten voor je bedacht en je oefeningen krijg je kant en klaar voorgeschoteld. Er wordt duidelijk bij aanvang beschreven welke resultaten je gaat verwachten (je moet het natuurlijk altijd nog zelf doen, alleen voor de cursus betalen is niet genoeg voor resultaat). Je kunt je in een jaar tijd totaal transformeren. Dat is mijn plan en ben ik mee bezig!

Wat mag je gaan verwachten van deze cursus?

Als je alles volgt zoals beschreven, en ik kan je vertellen de recepten zijn geen straf, dan gaat je vetpercentage in 4 weken drastisch verlagen, terwijl je alles kan blijven eten wat je lekker vindt. Ook als je de kilo’s kwijt bent dan gaat het gewoon verder, want je leert om op je streefgewicht te blijven. Je leert om de beste keuzes te maken wat je het beste kan eten. En ook wat je kiest tijdens een etentje, vakantie of allerlei uitjes.

Je gaat zeker geld besparen en de deur hoef je er niet voor uit. Ze leren je om effectief te trainen met de juiste schema’s en dit zonder supplementen, maar met lekker en gezond eten.

Je krijgt recepten zodat je iedere dag binnen 30 minuten een heerlijke eiwitrijke maaltijd kunt bereiden. Allerlei ideeën opdoen. Je gaat erbij een programma volgen en zeker je resultaat behalen.

En misschien wel het belangrijkste je gaat leren om een positieve mindset te krijgen.

Intermetting wat??

Ik leerde hier ook intermetting fasten. Alleen al hiervoor zou ik de curscus volgen om te leren hoe je dit kunt doen met succes. Door Intermettingfasten kun je afvallen, maar doordat je celvernieuwing sneller gaat kun je er ook gezonder door worden en jonger uiterlijk verwachten. Wie wil dit nu niet.

Wat is dit nu precies en wat doet dit met je? En wil je weten of dit bij jou past?

Heel kort om te zeggen, stel dat je je ontbijt weglaat dan stimuleer je je lichaam om over te gaan schakelen op vetverbranding. Verder ga je niet kijken wat je eet maar wanneer je eet. Je gaat vasten

Doe dit nooit langer dan 4 weken achter elkaar, maar 4 weken is wel genoeg om op deze manier drastisch af te kunnen gaan vallen. Neem daarna een pauze van 3 maanden. Door minder maaltijden te eten ga je je darmen meer rust geven. Het ontbijt sla je over.

Voordelen:

  • Gewicht verliezen doordat je meer vet gaat verbranden
  • Je cel vernieuwing wordt meer geactiveerd
  • Het is goed voor je weerstand en immuunsysteem
  • Je gaat je darmen meer rust geven
  • Je gaat je veel fitter voelen
  • Meer energie

Je gaat bij het intermittingfasten je inname van koolhydraten verminderen en je gaat suikers helemaal verbannen. Ook ga je de juiste en andere keuzes maken.

Ik kan niet zonder ontbijt

Wat ik vaak hoor: Ik kan mijn ontbijt niet overslaan hoor! Dat is echt onzin en die gedachten zitten dan echt in je hoofd. Ontbijten is een gewoonte. En die gewoonte kun je, als je dit wilt, afleren. De beste manier om dit te doen is als volgt.

Wil je een aanloopje nemen voordat je echt gaat beginnen dan heb ik hier enkele tips: ga je ontbijt heel gezond maken zonder suikers (echt 0 suikers) en geen koolhydraten, maar 100 % gezond en niet te vergeten lekker. Bijvoorbeeld ga ontbijten met kwark of yoghurt, doe hier wat eiwitpoeder toevoegen (bijvoorbeeld vanille smaak maar zonder toegevoegde suikers) en een handje aardbei-tjes of blauwe bessen.

Dit ontbijt neem je normaal om 07:00 uur? Dit ga je dan iedere dag opschuiven naar een uur later.

Excuus, ja maar…..

Excuus kan zijn; ja maar dan zit ik in de auto, geen excuus, maakt dan een ontbijt die je in je auto mee kunt nemen. Maak van je ontbijtje een smoothie die je makkelijk onderweg kunt nuttigen. Of ja maar dan zit ik op mijn werk. Je kunt vast wel een lepel in je mond doen of iets eten terwijl je op je werk bent. Maar ook bijvoorbeeld door een gekookt eitje mee te nemen die je tussendoor even kunt oppeuzelen. Ik weet zeker dat dit moet lukken en het is maar een klein weekje en je bent voorlopig af van je ontbijtje. Is ook tijdbesparing omdat je niets hoeft te maken.

Probeer het gewoon

Doe dit een week het opschuiven van je ontbijt en een week later zit je tussen de 12:00 en 13:00 uur en wordt je ontbijt vanzelf een lunch. En eigenlijk is dit het. Dus of je besluit om morgen niet meer te ontbijten en alles wat je eet over 2 maaltijden te verdelen vanaf 12 uur (of later) en dan eet je de 2e maaltijd, je avondmaaltijd weer pas rond 18 uur. Wat wel belangrijk is dat je daarna niets meer eet. Ook geen tussendoortjes want dan ga je het onderbreken en we gaan intermetting fasten doen dat wil zeggen dat je dan tussen 19: uur en de volgende dag 12:uur niet meer eet. Dat is in dit voorbeeld tussen de 16 uren en 17 uren niets eten. Als je weet dat je van (we gaan even van 16 uur uit) dan 8 uur niets eet, omdat je de andere 8 uur slaapt en er niets van zal meekrijgen. Eigenlijk heel simpel en wat heel fijn is, het is voor iedereen haalbaar. Mits je niet ziek bent of wat anders onder de leden hebt en bij twijfel vraag je het je huisarts, maar ieder gezond mens zou dit kunnen doen om op een verantwoordelijke manier af te vallen.

Kortom bovenstaande ga je in de cursus leren en het gaat werken. Zeker ook door de motivatie die je gaat ervaren. Nieuwsgierig geworden?

Klik hier en lees hierover alles

Fitcooking transformatie Succesformule 2021

Klik hier voor meer informatie

Fitcooking

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.